STB precizează, după ce un cititor G4Media ne-a semnalat prezența unei reclame la un cazinou online pe unele dintre autobuzele care circulă în Capitală, că respectivul afiș promovează o producție cinematografică și că societatea nu are „contract direct” cu niciun furnizor de servicii din zona pariurilor.
„STB nu deține contract direct cu niciun furnizor de servicii sau produse din zona pariurilor / cazinou. Reclama la care faceți referire (Player Casino) apare într-un afiș, care promovează o producție cinematografică. Promovarea filmului respectiv face obiectul unui contract încheiat între STB și un furnizor de servicii de publicitate și panotaj (în cazul de fata firma Euromedia)”, a declarat pentru G4Media purtătorul de cuvânt al STB, Alex Ichim.
Potrivit acestuia, toate contractele încheiate de STB sunt cu furnizori de publicitate / advertising, și nu cu beneficiarii acestor servicii, respectiv firmele, produsele sau serviciile promovate în spațiile publicitare ale STB.
„Mențiunea brandului Player este parte din afișul care promovează producția cinematografică și apare în contextul în care Player susținea promovarea producției cinematografice respective”, a mai spus acesta.
(foto arhiva)